Moş Crăciun origami 3D

           Se pare că Moş Crăciun a primit scrisoarea din zilele trecute şi nu a uitat să treacă şi pe la mine pe blog. 😉

           ORIGAMI DE CRĂCIUN- MOŞ CRĂCIUN

Origami de Craciun
            Parcă imaginea nu era completă dacă lângă brăduleţ nu apărea şi bătrânul Moş Crăciun. Am fost pe fază şi am reuşit să îl fotografiez în timp ce se pregătea să aşeze cadouri sub brad. 😉
            Mai în glumă, mai în serios, moşul este ultima mea creaţie origami de anul acesta. Nu am vrut ca marea sărbătoare a Crăciunului să nu aibă reprezentant în galeria viselor de hârtie. Chiar mai mult, sărbătoarea Crăciunului are doi reprezentanţi: Moş Crăciun şi brăduleţul.
             Bătrânul Moş Crăciun este format din 620 de module origami (20 de coli de hârtie A4) şi are 20 de cm înălţime. De la împăturirea primului modul şi până la finalizarea modeului, am avut nevoie de cca 8 ore de muncă şi răbdare. 😉
             Sper ca anul acesta Moş Crăciun să fie darnic şi să vă aşeze sub brad cât mai multe cadouri. Eu vă doresc un Crăciun fericit şi să vă fie casa plină de colindători şi de bucurie!
              Galerie foto:
Mos Craciun origami
Santa Claus Origami
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Crăciun Fericit!

Categorii: Arta | Etichete: , , , , , , , , , , , | 4 comentarii

Navigare în articol

4 gânduri despre „Moş Crăciun origami 3D

  1. Модульное оригами. Елочка (3D origami)

  2. Anonim

    Miar fi placut sa vad cum faci si bradu si pe mos craciun si eu fac dar bradu nu imi ese cum trebuie craciun fericit

  3. Se poate face şi un om de zăpadă origami. Nu am încercat, dar mi-ai dat o idee bună!
    Mersi de aprecieri! 😉

  4. arată excelent. un origami cu om de zăpadă este?
    merci!
    spor-t și succes în noul an!

Lasă un comentariu

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

